Меню сайту |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
ПРЕЗЕНТАЦІЇ |
|
 |
МУЛЬТИМЕДІА |
|
 |
ІНШІ РОЗДІЛИ |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
У розділі матеріалів: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Епіграф. Того ж батька, такі ж діти, Жити та брататись, Ні, не вміли, не схотіли, Треба роз’єднатись. Т. Шевченко |
Мета: продовжити ознайомлення зпейзажною поезiєю П.Тичини; розвивати образне мислення, творчу уяву, уснемовлення; прищеплювати любов до природи, до краси рiдної землi. ТЛ: епiтет, поглиблення поняття прометафору. Тип уроку: урок формування й удосконалення знань, умiнь i навичок. Обладнання: портрет письменника,збiрки його творiв, аудiозапис пiснi «Гаї шумлять» у виконаннi Остапа Дарчука |
1. Яка з наведених ознак не відображає світоглядних засад «шістдесятників»? |
Ви вмітимете: З’єднувати кількість предикативних частин у реченні; знаходити специфічні ознаки будови періоду; відрізняти багатокомпонентні речення від періоду; |
Ви вмітимете: розставляти розділові знаки; пояснювати смислові зв’язки; перетворювати безсполучникові складні речення в сполучникові; конструювати речення; креслити схеми до поданих речень тимете |
Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон». |
Василь Барка Жовтий князь |
Тема нашого уроку-це казка «Цар Плаксій та Лоскотон» та порівняння цієї казкової історії із сучасним життям. |
Презентація до інтегрованого уроку з української літератури |
|
|
Вхід на сайт |
|
 |
Пошук |
|
 |
|