Меню сайту |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
ПРЕЗЕНТАЦІЇ |
|
 |
МУЛЬТИМЕДІА |
|
 |
ІНШІ РОЗДІЛИ |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
У категорії матеріалів: 12 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Суспільно-побутові пісні. Коломийки Тест 7 клас |
Українська поезія другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Творчість В.Симоненка, Д.Павличка, І.Драча, М.Вінграновського, Л.Костенко, В.Стуса ВАРІАНТ ІІ |
Українська поезія другої половини ХХ – початку ХХІ ст. Творчість В.Симоненка, Д.Павличка, І.Драча, М.Вінграновського, Л.Костенко, В.Стуса. |
Мета: проаналізувати програмні ліричні твори; визначити в них художні засоби, головну думку. прищеплювати любов до пейзажної лірики та світу природи. розвивати творчу уяву, логічне мислення, виразне декламування віршів. Тип уроку: комбінований. Обладнання, наочність: дидактичний матеріал. |
Від Карпатських гір до брянських лісів, від заболочених витоків Прип’яті до Таманської затоки Азовського моря, з’єднана в одне ціле могутнім Дніпром, напоєна гірськими потоками, що сплелися в блакитну нитку Дністра, лежить у центрі слов’янського світу Україна… |
Епіграф. Того ж батька, такі ж діти, Жити та брататись, Ні, не вміли, не схотіли, Треба роз’єднатись. Т. Шевченко |
Мета: продовжити ознайомлення зпейзажною поезiєю П.Тичини; розвивати образне мислення, творчу уяву, уснемовлення; прищеплювати любов до природи, до краси рiдної землi. ТЛ: епiтет, поглиблення поняття прометафору. Тип уроку: урок формування й удосконалення знань, умiнь i навичок. Обладнання: портрет письменника,збiрки його творiв, аудiозапис пiснi «Гаї шумлять» у виконаннi Остапа Дарчука |
1. Яка з наведених ознак не відображає світоглядних засад «шістдесятників»? |
Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон». |
Василь Барка Жовтий князь |
|
|
Вхід на сайт |
|
 |
Пошук |
|
 |
|