Меню сайту |
|
 |
Категорії розділу |
|
 |
ПРЕЗЕНТАЦІЇ |
|
 |
МУЛЬТИМЕДІА |
|
 |
ІНШІ РОЗДІЛИ |
|
 |
Наше опитування |
|
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
У розділі матеріалів: 9 Показано матеріалів: 1-9 |
|
Епіграф: Україно! Доки жити буду, Доти відкриватиму тебе… В. Симоненко |
• виховання почуття національної гордості, поваги до минулого великої і малої Батьківщини; • формування ціннісного ставлення до держави, українського народу, його мови; • формування сімейних цінностей; • розширення знань учнів про державні та народні символи України |
Клас прикрашений квітами. На дошці написано тему, перед дітьми — велика карта Європи, на якій добре видно Україну. Також вивішені зображення державних символів України, плакат, на якому посередині намальована або приклеєна карта України, а навколо неї діти клеїтимуть квіти. На столі на вишитому рушникові коровай хліба. На партах кольоровий папір і ножиці. |
Круглий стіл -11-б клас) Мета: • виховувати глибокі патріотичні почуття, причетність і відповідальність за все, що відбувається з країною, вдячність тим, хто віддав за неї життя; • формувати громадянську позицію школярів, повагу, толерантність до інших народів, віру в краще майбутнє України. |
ЗМІСТ ВСТУП Літературна самоосвіта Практичний довідник-порадник за темами спецкурсу «Основи теорії літератури» 10 клас Тема 1. Вступ Тема 2. Композиція Тема 3. Тропи. Види комічного Тема 4. Поетичний синтаксис Тема 5. Теорія віршування Тема 6. Римування Тема 7. Фольклор Підсумковий урок 11 клас Тема 1. Вступ РОДИ І ВИДИ ЛІТЕРАТУРИ Тема 2. Епос (3 год) Тема 3. Лірика Тема 4. Ліро-епічні твори Тема 5. Драма Тема 6. Інші літературні види, жанри Тема 7. Літературні стилі та напрями |
Тема Метонімія та її різновиди (синекдоха, антономазія, евфемізм, перифраза) Мета дати учням поняття метонімія та її різновиди (синекдоха, антономазія, евфемізм, перифраза)розвивати усне мовлення,виховувати любов до літератури |
Тема. Композиція. Сюжет. Фабула твору МЕТА дати учням поняття композиція, сюжет,фабула твору. Розвивати усне мовлення.Виховувати любов до укр..літ. |
Кла́узула, або Кла́взула (лат. clausula — закінчення) — заключна частина віршового рядка, починаючи з останнього наголошеного складу (у випадку суголосся клаузули мовиться про риму). |
«Ну щоб, здавалося, слова... Слова та голос – більш нічого.. А серце б’ється-ожива,, Як їх почує!» Т. Шевченко |
|
|
Вхід на сайт |
|
 |
Пошук |
|
 |
|